lauantai 29. toukokuuta 2010

Today I sign up to Panfu

Hei! Minä olen Reportteri Ossy, ja aloin kirjoittamaan blogia heti kun liityin Panfuun. Panfu on kiva virtuaalimailma (Virtualworld) ja kirjoitan blogiani lähes joka kerta kun olen Panfu:ssa, ja siellä on jotain kirjoitettavaa. Olen Reportteri Ossy Californiasta, ja tullut Panfuun. Kävin Panfu:n ihanassa jäätelöbaarissa, pyysin päärynälimonadia ja jäätelöä vanilija ja suklaapalloilla, englanniksi. Onneksi tarjoilia ymmärsi englantia, ja saatoin huoletta ostaa jäätelön.

4 kommenttia:

  1. tuota miten sait tän blogin tänne voitko kertoa ja pidän blogistasi älyttömästi!

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva kun säkin teit oman blogin ;)

    VastaaPoista
  3. Hello! Tota voitko osallistua blogini uuteen kisaan se vanha on peruutettu! Lue se sen otsikko on Uusi kisa ja vanha perutettu ja asiaa JA 103 BLOGITEKSTI!


    Ja että jos haluat tilata minulta esim yläkuvan niin voin tehdä sen nimittäin minulla on tilaus sivu blogissani joka on aivan uusin sen sivun nimi on Täältä saa tilata ja katsoa kuvia!

    VastaaPoista
  4. voikko sä olla munkin lukija kitti jos oot on jo sun

    VastaaPoista